Utolsó kommentek

Visszatekintő gondolatok

2008.01.12. 12:00 | veros | 1 komment

Az én emlékképeim nagyon koraiak. Ismerek olyan lányokat, akik még az elsős iskolai élményeikre sem emlékeznek, én viszont még arra is, mikor előszőr mentem óvodába. Az eddigi rövid életem tele van élményekkel, és emlékekkel. A legfontosabbak a szexuális élményeim. Egyesek szerint fehérmájú vagyok, és ha belegondolok, talán igazuk is van. Nem tudom, miért alakult ez így. Talán azért, mert örök kiváncsiságom a szexualitás terén már nagyon fiatalon felébredt. Talán azért, mert akkor még határtalanul bátor voltam, és a kiváncsisággal elegy bátorságom a félelmet, a szégyenlősséget is leküzdötte. És ha utólag belegondolok, akkor egy férfi ennek a bátorságnak nem tud ellenállni. Erre is rájöttem korán, később pedig ez volt az egyik legfontosabb, ami segítségével ki tudtam használni a férfiakat, hogy azt higyjék, ők használnak, használtak ki engem.Azt hitték, hogy ők élvezik a testemet, pedig én még jobban élveztem az ő testüket. És minnél jobban használták, én annál inkább élveztem ezt.  Eljutottam oda, hogy azért élvezem az életemet, mert más élvez engem.
Mielőtt bárki feltenné a kérdést, hogy tudom-e, mi a szerelem, azt kell mondjam előre, hogy igen. Voltam szerelmes, de erről nem sok szót fogok ejteni. Még fontos szerepet is játszott az életemben, de itt nem erről írok. Mivel többet akartam mindig, választanom kellett, hogy szerelem, vagy magam. Magamat választottam.
Nemsokára felkerül az első rész. Nem leszek tapintatos, és a tabukat sem kerülöm ki. Nem leszek szépszavú, inkább vulgáris.
Folytatásos élettörténetem a szexuális élményeimről szól. Csak az olvassa el, aki erős idegzetű, és nem botránkozik meg. Aki nem kiváncsi rá, az most lépjen ki erről az oldalról, és ne olvassa tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://tangabugyi.blog.hu/api/trackback/id/tr14293329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mici 2008.01.22. 16:50:42

Nagyon jól írsz, nekem nagyon tetszik.!Mikor lesz folytatás?
süti beállítások módosítása